الموضوع: Donald Trump is een vijand van het oorspronkelijke Amerikaanse volk een vijand van alle moslim en christelijke volkeren en hun regeringen en een vijand van alle mensen behalve van de menselijke duivels en extremisten die behoren tot de partij van Sat

1

Donald Trump is een vijand van het oorspronkelijke Amerikaanse volk, een vijand van alle moslim- en christelijke volkeren en hun regeringen, en een vijand van alle mensen, behalve van de menselijke duivels en extremisten die behoren tot de partij van

---

**Imam Al-Mahdi Nasser Mohammad Al-Yamani**
21 Safar 1438 AH
21 november 2016
10:07 uur
(Volgens de officiële kalender van Umm al-Qura)

[Link naar het originele bericht]
https://mahdialumma.online/showthread.php?p=243092

---

Donald Trump is een vijand van het oorspronkelijke Amerikaanse volk, een vijand van alle moslim- en christelijke volkeren en hun regeringen, en een vijand van alle mensen, behalve van de menselijke duivels en extremisten die behoren tot de partij van Satan.

In de naam van Allah, de Enige, de Almachtige. Vrede en zegeningen op alle profeten van Allah, de uitverkorenen, de oprechten en bevoegde boodschappers die Zijn boodschap brachten: de godsdienst van Allah, de Islam, zoals vermeld in de Tawra (Thora), het Injil (Evangelie) en de Koran – die beschermd is tegen vervalsing. Dit is de boodschap van Allah aan de twee werelden (mensen en djinn): aanbidt alleen Allah, de Barmhartige, de Genadevolle, en aanbidt de duivel niet.

Allah heeft de Koran gemaakt tot een omvattend boek, een samenvatting van alle boeken van Zijn profeten, zowel uit de mensheid als uit de djinnwereld: een herinnering voor de eersten en een herinnering voor de laatsten. Allah zegt in de Koran:

{وَلَهُۥ مَن فِى ٱلسَّمَٰوَٰتِ وَٱلْأَرْضِ وَمَنْ عِندَهُۥ لَا يَسْتَكْبِرُونَ عَنْ عِبَادَتِهِۦ وَلَا يَسْتَحْسِرُونَ ‎﴿١٩﴾‏ يُسَبِّحُونَ ٱلَّيْلَ وَٱلنَّهَارَ لَا يَفْتُرُونَ ‎﴿٢٠﴾‏ أَمِ ٱتَّخَذُوٓا۟ ءَالِهَةً مِّنَ ٱلْأَرْضِ هُمْ يُنشِرُونَ ‎﴿٢١﴾‏ لَوْ كَانَ فِيهِمَآ ءَالِهَةٌ إِلَّا ٱللَّهُ لَفَسَدَتَا فَسُبْحَٰنَ ٱللَّهِ رَبِّ ٱلْعَرْشِ عَمَّا يَصِفُونَ ‎﴿٢٢﴾‏ لَا يُسْـَٔلُ عَمَّا يَفْعَلُ وَهُمْ يُسْـَٔلُونَ ‎﴿٢٣﴾‏ أَمِ ٱتَّخَذُوا۟ مِن دُونِهِۦٓ ءَالِهَةً قُلْ هَاتُوا۟ بُرْهَٰنَكُمْ هَٰذَا ذِكْرُ مَن مَّعِىَ وَذِكْرُ مَن قَبْلِى بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ ٱلْحَقَّ فَهُم مُّعْرِضُونَ ‎﴿٢٤﴾}
Allah spreekt de waarheid. [Soera Al-Anbiya]

Want alle profeten van Allah – van mensen en djinn, in elke natie – brachten in wezen hetzelfde bericht: roepen de dienaren op tot de islam, de godsdienst van Allah, zodat zij zich overgeven aan hun Heer en alleen Hem aanbidden, Zonder metgezel. Allah zegt:

{يَٰمَعْشَرَ ٱلْجِنِّ وَٱلْإِنسِ أَلَمْ يَأْتِكُمْ رُسُلٌ مِّنكُمْ يَقُصُّونَ عَلَيْكُمْ ءَايَٰتِى وَيُنذِرُونَكُمْ لِقَآءَ يَوْمِكُمْ هَٰذَا قَالُوا۟ شَهِدْنَا عَلَىٰٓ أَنفُسِنَا وَغَرَّتْهُمُ ٱلْحَيَوٰةُ ٱلدُّنْيَا وَشَهِدُوا۟ عَلَىٰٓ أَنفُسِهِمْ أَنَّهُمْ كَانُوا۟ كَٰفِرِينَ ‎﴿١٣٠﴾}
Allah spreekt de waarheid. [Soera Al-An’am]

Alle hemelse geschriften verbieden de slechte dingen voor de dienaren van Allah en maken de goede dingen voor hen toegestaan, zowel in dit wereldse leven als op de Dag des Oordeels, wanneer ze uitsluitend voor de bewaarden zijn. Het deel van de ongelovigen in het Hiernamaals is de Hel – wat een slechte bestemming en verblijfplaats dat is! Allah zegt:

{يَٰبَنِىٓ ءَادَمَ خُذُوا۟ زِينَتَكُمْ عِندَ كُلِّ مَسْجِدٍ وَكُلُوا۟ وَٱشْرَبُوا۟ وَلَا تُسْرِفُوٓا۟ إِنَّهُۥ لَا يُحِبُّ ٱلْمُسْرِفِينَ ‎﴿٣١﴾‏ قُلْ مَنْ حَرَّمَ زِينَةَ ٱللَّهِ ٱلَّتِىٓ أَخْرَجَ لِعِبَادِهِۦ وَٱلطَّيِّبَٰتِ مِنَ ٱلرِّزْقِ قُلْ هِىَ لِلَّذِينَ ءَامَنُوا۟ فِى ٱلْحَيَوٰةِ ٱلدُّنْيَا خَالِصَةً يَوْمَ ٱلْقِيَٰمَةِ كَذَٰلِكَ نُفَصِّلُ ٱلْـَٔايَٰتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ ‎﴿٣٢﴾‏ قُلْ إِنَّمَا حَرَّمَ رَبِّىَ ٱلْفَوَٰحِشَ مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَمَا بَطَنَ وَٱلْإِثْمَ وَٱلْبَغْىَ بِغَيْرِ ٱلْحَقِّ وَأَن تُشْرِكُوا۟ بِٱللَّهِ مَا لَمْ يُنَزِّلْ بِهِۦ سُلْطَٰنًا وَأَن تَقُولُوا۟ عَلَى ٱللَّهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ ‎﴿٣٣﴾‏ وَلِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ فَإِذَا جَآءَ أَجَلُهُمْ لَا يَسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً وَلَا يَسْتَقْدِمُونَ ‎﴿٣٤﴾‏ يَٰبَنِىٓ ءَادَمَ إِمَّا يَأْتِيَنَّكُمْ رُسُلٌ مِّنكُمْ يَقُصُّونَ عَلَيْكُمْ ءَايَٰتِى فَمَنِ ٱتَّقَىٰ وَأَصْلَحَ فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ ‎﴿٣٥﴾‏ وَٱلَّذِينَ كَذَّبُوا۟ بِـَٔايَٰتِنَا وَٱسْتَكْبَرُوا۟ عَنْهَآ أُو۟لَٰٓئِكَ أَصْحَٰبُ ٱلنَّارِ هُمْ فِيهَا خَٰلِدُونَ ‎﴿٣٦﴾‏ فَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ ٱفْتَرَىٰ عَلَى ٱللَّهِ كَذِبًا أَوْ كَذَّبَ بِـَٔايَٰتِهِۦٓ أُو۟لَٰٓئِكَ يَنَالُهُمْ نَصِيبُهُم مِّنَ ٱلْكِتَٰبِ حَتَّىٰٓ إِذَا جَآءَتْهُمْ رُسُلُنَا يَتَوَفَّوْنَهُمْ قَالُوٓا۟ أَيْنَ مَا كُنتُمْ تَدْعُونَ مِن دُونِ ٱللَّهِ قَالُوا۟ ضَلُّوا۟ عَنَّا وَشَهِدُوا۟ عَلَىٰٓ أَنفُسِهِمْ أَنَّهُمْ كَانُوا۟ كَٰفِرِينَ ‎﴿٣٧﴾}
Allah spreekt de waarheid. [Soera Al-A’raf]

---

O mensheid! Ik, de verwachte Mahdi (Imam Nasser Mohammad Al-Yamani), waarschuw jullie voor wat alle profeten en gezanten aan alle volkeren hebben gewaarschuwd: aanbid de duivel niet—namelijk Iblis, die door wanhoop van de genade van Allah is weggedreven—maar aanbid Allah alleen, Zonder metgezel. Dit bevestigt wat Allah zegt:

{أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَيْكُمْ يَٰبَنِىٓ ءَادَمَ أَن لَّا تَعْبُدُوا۟ ٱلشَّيْطَٰنَ إِنَّهُۥ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ ‎﴿٦٠﴾‏ وَأَنِ ٱعْبُدُونِى هَٰذَا صِرَٰطٌ مُّسْتَقِيمٌ ‎﴿٦١﴾‏ وَلَقَدْ أَضَلَّ مِنكُمْ جِبِلًّا كَثِيرًا أَفَلَمْ تَكُونُوا۟ تَعْقِلُونَ ‎﴿٦٢﴾‏ هَٰذِهِۦ جَهَنَّمُ ٱلَّتِى كُنتُمْ تُوعَدُونَ ‎﴿٦٣﴾‏ ٱصْلَوْهَا ٱلْيَوْمَ بِمَا كُنتُمْ تَكْفُرُونَ ‎﴿٦٤﴾‏ ٱلْيَوْمَ نَخْتِمُ عَلَىٰٓ أَفْوَٰهِهِمْ وَتُكَلِّمُنَآ أَيْدِيهِمْ وَتَشْهَدُ أَرْجُلُهُم بِمَا كَانُوا۟ يَكْسِبُونَ ‎﴿٦٥﴾‏ وَلَوْ نَشَآءُ لَطَمَسْنَا عَلَىٰٓ أَعْيُنِهِمْ فَٱسْتَبَقُوا۟ ٱلصِّرَٰطَ فَأَنَّىٰ يُبْصِرُونَ ‎﴿٦٦﴾‏ وَلَوْ نَشَآءُ لَمَسَخْنَٰهُمْ عَلَىٰ مَكَانَتِهِمْ فَمَا ٱسْتَطَٰعُوا۟ مُضِيًّا وَلَا يَرْجِعُونَ ‎﴿٦٧﴾}
Allah spreekt de waarheid. [Soera Ya-Seen]

O alle mensen — waaronder moslims, christenen en joden — pas op voor de grote verleiding van de duivel (Iblis)! Hij en zijn partij roepen jullie op om ongelovig te worden jegens Allah, de Ene, de Almachtige, zodat jullie bij degenen horen die in de Hel terechtkomen. Allah zegt:

{يَٰٓأَيُّهَا ٱلنَّاسُ إِنَّ وَعْدَ ٱللَّهِ حَقٌّ فَلَا تَغُرَّنَّكُمُ ٱلْحَيَوٰةُ ٱلدُّنْيَا وَلَا يَغُرَّنَّكُم بِٱللَّهِ ٱلْغَرُورُ ‎﴿٥﴾‏ إِنَّ ٱلشَّيْطَٰنَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَٱتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا يَدْعُوا۟ حِزْبَهُۥ لِيَكُونُوا۟ مِنْ أَصْحَٰبِ ٱلسَّعِيرِ ‎﴿٦﴾‏ ٱلَّذِينَ كَفَرُوا۟ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِيدٌ وَٱلَّذِينَ ءَامَنُوا۟ وَعَمِلُوا۟ ٱلصَّٰلِحَٰتِ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَأَجْرٌ كَبِيرٌ ‎﴿٧﴾}
Allah spreekt de waarheid. [Soera Fatir]

O mensen! Ik, de verwachte Mahdi, ben door Allah benoemd tot Zijn vertegenwoordiger op aarde over jullie allen, om gerechtigheid en wereldwijde vrede tot stand te brengen, en om vreedzaam samenleven mogelijk te maken tussen gelovigen en ongelovigen. Weet wel: mijn taak is alleen om jullie de waarheid van jullie Heer te brengen. De rekening nemen is aan Allah. Het Paradijs is voor wie dankbaar is, en de Hel voor wie ongelovig is.

Bij Allah, de Heer van de hemelen, de aarde en alles daartussenin, en bij de Heer van de Grootsheid van de Troon: als na mijn openbare verschijning een ongelovige naar het paleis van de Mahdi komt en zegt:
*"O Mahdi, Ik getuig voor jou dat ik ongelovig ben in jouw Heer en de Heer van de werelden. Ik zal vee aanbidden in plaats van Allah, de Ene, de Almachtige. Zul je me doden vanwege mijn ongeloof en omdat ik niet geloof in jouw oproep om alleen Allah te aanbidden — terwijl ik je oproep niet bestrijd, omdat ik gewoon niet overtuigd ben?"*

Dan zal ik, de verwachte Mahdi, Allahs vertegenwoordiger op aarde (Nasser Mohammad Al-Yamani), antwoorden:
*"Hoor, o ongelovige! Allah heeft mij niet bevolen jou te doden, jouw bloed te vergieten of jou te kwellen. Integendeel: Allah heeft Zijn vertegenwoordiger bevolen jullie goed te behandelen en rechtvaardig te zijn. Zoals Allah zegt:*

{عَسَى ٱللَّهُ أَن يَجْعَلَ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَ ٱلَّذِينَ عَادَيْتُم مِّنْهُم مَّوَدَّةً وَٱللَّهُ قَدِيرٌ وَٱللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ‎﴿٧﴾‏ لَّا يَنْهَىٰكُمُ ٱللَّهُ عَنِ ٱلَّذِينَ لَمْ يُقَٰتِلُوكُمْ فِى ٱلدِّينِ وَلَمْ يُخْرِجُوكُم مِّن دِيَٰرِكُمْ أَن تَبَرُّوهُمْ وَتُقْسِطُوٓا۟ إِلَيْهِمْ إِنَّ ٱللَّهَ يُحِبُّ ٱلْمُقْسِطِينَ ‎﴿٨﴾‏ إِنَّمَا يَنْهَىٰكُمُ ٱللَّهُ عَنِ ٱلَّذِينَ قَٰتَلُوكُمْ فِى ٱلدِّينِ وَأَخْرَجُوكُم مِّن دِيَٰرِكُمْ وَظَٰهَرُوا۟ عَلَىٰٓ إِخْرَاجِكُمْ أَن تَوَلَّوْهُمْ وَمَن يَتَوَلَّهُمْ فَأُو۟لَٰٓئِكَ هُمُ ٱلظَّٰلِمُونَ ‎﴿٩﴾}
Allah spreekt de waarheid. [Soera Al-Mumtahana]

Allah heeft mij niet bevolen mensen te dwingen om in de Barmhartige te geloven of Allah alleen te aanbidden. Dwang wordt niet aanvaard in de godsdienst van Allah, want Hij aanvaardt geen aanbidding die onder dwang gebeurt. Jullie gebeden zouden niet geldig zijn als ik jullie dwong ze uit te voeren. In de godsdienst van Allah is er geen dwang tussen Zijn dienaren.

Ben ik, de dienaar en vertegenwoordiger van Allah, de Mahdi Nasser Mohammad Al-Yamani, dan niet gewoon een dienaar onder de rechtschapen dienaren van Allah? Mijn enige taak is jullie hetzelfde bericht te brengen dat alle profeten en gezanten brachten: *"Aanbid Allah, mijn Heer en jullie Heer."*
Wie wil, gelooft. Wie wil, ontkent. Zoals Allah zegt:

{وَٱصْبِرْ نَفْسَكَ مَعَ ٱلَّذِينَ يَدْعُونَ رَبَّهُم بِٱلْغَدَوٰةِ وَٱلْعَشِىِّ يُرِيدُونَ وَجْهَهُۥ وَلَا تَعْدُ عَيْنَاكَ عَنْهُمْ تُرِيدُ زِينَةَ ٱلْحَيَوٰةِ ٱلدُّنْيَا وَلَا تُطِعْ مَنْ أَغْفَلْنَا قَلْبَهُۥ عَن ذِكْرِنَا وَٱتَّبَعَ هَوَىٰهُ وَكَانَ أَمْرُهُۥ فُرُطًا ‎﴿٢٨﴾‏ وَقُلِ ٱلْحَقُّ مِن رَّبِّكُمْ فَمَن شَآءَ فَلْيُؤْمِن وَمَن شَآءَ فَلْيَكْفُرْ إِنَّآ أَعْتَدْنَا لِلظَّٰلِمِينَ نَارًا أَحَاطَ بِهِمْ سُرَادِقُهَا وَإِن يَسْتَغِيثُوا۟ يُغَاثُوا۟ بِمَآءٍ كَٱلْمُهْلِ يَشْوِى ٱلْوُجُوهَ بِئْسَ ٱلشَّرَابُ وَسَآءَتْ مُرْتَفَقًا ‎﴿٢٩﴾‏ إِنَّ ٱلَّذِينَ ءَامَنُوا۟ وَعَمِلُوا۟ ٱلصَّٰلِحَٰتِ إِنَّا لَا نُضِيعُ أَجْرَ مَنْ أَحْسَنَ عَمَلًا ‎﴿٣٠﴾‏ أُو۟لَٰٓئِكَ لَهُمْ جَنَّٰتُ عَدْنٍ تَجْرِى مِن تَحْتِهِمُ ٱلْأَنْهَٰرُ يُحَلَّوْنَ فِيهَا مِنْ أَسَاوِرَ مِن ذَهَبٍ وَيَلْبَسُونَ ثِيَابًا خُضْرًا مِّن سُندُسٍ وَإِسْتَبْرَقٍ مُّتَّكِـِٔينَ فِيهَا عَلَى ٱلْأَرَآئِكِ نِعْمَ ٱلثَّوَابُ وَحَسُنَتْ مُرْتَفَقًا ‎﴿٣١﴾}
Allah spreekt de waarheid. [Soera Al-Kahf]

Luister dan, o ongelovige, naar wat de Verwachte Mahdi, Gods plaatsvervanger op aarde, de rechtvaardige Imam met het doorslaggevende woord die geen grap is, tot jullie zegt:

Weet dit: mijn taak als plaatsvervanger van God is dezelfde als die van de profeten en gezanten: ik roep jullie slechts op tot de waarheid van jullie Heer. Wie wil, gelooft; wie wil, ontkent. Aan mij, en aan alle profeten, gezanten en de Verwachte Mahdi Nasir Mohammad Al-Yamani, is enkel het overbrengen van de boodschap toevertrouwd; de afrekening behoort aan God.

God heeft het Paradijs voorzien voor wie Hem dankt, en de Hel voor wie ontkent.

Misschien wil iemand anders onder de ongelovigen vragen:
“O Nasir Mohammad, wat is de wijsheid van God dat Hij Zijn profeten en geleiders van het Boek mensen niet heeft bevolen om hen met geweld tot de Islam te dwingen, zodat ze Hem onwillig uit angst voor jullie aanbidden?”

Dan antwoordt de Imam Mahdi, Nasir Mohammad Al-Yamani, die over kennis van het Boek beschikt, en zegt tegen die ongelovige:

“O broeder in bloed van Adam en Eva, God aanvaardt jullie aanbidding niet als wij jullie zouden dwingen Hem alleen te aanbidden, terwijl jullie hart Hem ontkent. Ware aanbidding moet zuiver zijn voor God alleen – uit vrees voor Hem, niet uit angst voor een van Zijn dienaren.”

Dit bevestigt Gods woord:

{إِنَّمَا يَعْمُرُ مَسَٰجِدَ ٱللَّهِ مَنْ ءَامَنَ بِٱللَّهِ وَٱلْيَوْمِ ٱلْـَٔاخِرِ وَأَقَامَ ٱلصَّلَوٰةَ وَءَاتَى ٱلزَّكَوٰةَ وَلَمْ يَخْشَ إِلَّا ٱللَّهَ فَعَسَىٰٓ أُو۟لَٰٓئِكَ أَن يَكُونُوا۟ مِنَ ٱلْمُهْتَدِينَ ‎﴿١٨﴾‏}
(Soera At-Tawba, vers 18)

Stel, wij dwingen je en jij laat geloof zien uit angst voor de Mahdi Nasir Mohammad Al-Yamani, terwijl je in je hart de oproep van de Imam Mahdi afwijst — dan is het resultaat bij God hetzelfde. God zal jouw aanbidding niet aanvaarden als ze uit vrees voor iemand anders dan Hem komt. Dan lijk je op de huichelaars, die geloof tonen maar ongeloof in hun hart koesteren.

God heeft hun offers noch hun gebeden aanvaard, zoals Hij zegt:

{قُلْ أَنفِقُوا۟ طَوْعًا أَوْ كَرْهًا لَّن يُتَقَبَّلَ مِنكُمْ إِنَّكُمْ كُنتُمْ قَوْمًا فَٰسِقِينَ ‎﴿٥٣﴾‏ وَمَا مَنَعَهُمْ أَن تُقْبَلَ مِنْهُمْ نَفَقَٰتُهُمْ إِلَّآ أَنَّهُمْ كَفَرُوا۟ بِٱللَّهِ وَبِرَسُولِهِۦ وَلَا يَأْتُونَ ٱلصَّلَوٰةَ إِلَّا وَهُمْ كُسَالَىٰ وَلَا يُنفِقُونَ إِلَّا وَهُمْ كَٰرِهُونَ ‎﴿٥٤﴾‏}
(Soera At-Tawba, verzen 53–54)

Ondanks dat niemand hen dwong, namen deze huichelaars het geloof slechts als een sluier om Gods en Zijn gezanten te bestrijden. Zowel onder de moslims als onder de christenen vonden ze hun weg. Sommigen schaarden zich openlijk bij de christenen, terwijl hun ware doel was om de oproep van de profeet Jezus, zoon van Maria – vrede zij op hem en zijn moeder – tot aanbidding van God alleen te doen mislukken.

God zegt:

{لَقَدْ كَفَرَ ٱلَّذِينَ قَالُوٓا۟ إِنَّ ٱللَّهَ هُوَ ٱلْمَسِيحُ ٱبْنُ مَرْيَمَ وَقَالَ ٱلْمَسِيحُ يَٰبَنِىٓ إِسْرَٰٓءِيلَ ٱعْبُدُوا۟ ٱللَّهَ رَبِّى وَرَبَّكُمْ إِنَّهُۥ مَن يُشْرِكْ بِٱللَّهِ فَقَدْ حَرَّمَ ٱللَّهُ عَلَيْهِ ٱلْجَنَّةَ وَمَأْوَىٰهُ ٱلنَّارُ وَمَا لِلظَّٰلِمِينَ مِنْ أَنصَارٍ ‎﴿٧٢﴾‏ لَّقَدْ كَفَرَ ٱلَّذِينَ قَالُوٓا۟ إِنَّ ٱللَّهَ ثَالِثُ ثَلَٰثَةٍ وَمَا مِنْ إِلَٰهٍ إِلَّآ إِلَٰهٌ وَٰحِدٌ وَإِن لَّمْ يَنتَهُوا۟ عَمَّا يَقُولُونَ لَيَمَسَّنَّ ٱلَّذِينَ كَفَرُوا۟ مِنْهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ ‎﴿٧٣﴾‏ أَفَلَا يَتُوبُونَ إِلَى ٱللَّهِ وَيَسْتَغْفِرُونَهُۥ وَٱللَّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ‎﴿٧٤﴾‏ مَّا ٱلْمَسِيحُ ٱبْنُ مَرْيَمَ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِهِ ٱلرُّسُلُ وَأُمُّهُۥ صِدِّيقَةٌ كَانَا يَأْكُلَانِ ٱلطَّعَامَ ٱنظُرْ كَيْفَ نُبَيِّنُ لَهُمُ ٱلْـَٔايَٰتِ ثُمَّ ٱنظُرْ أَنَّىٰ يُؤْفَكُونَ ‎﴿٧٥﴾‏ قُلْ أَتَعْبُدُونَ مِن دُونِ ٱللَّهِ مَا لَا يَمْلِكُ لَكُمْ ضَرًّا وَلَا نَفْعًا وَٱللَّهُ هُوَ ٱلسَّمِيعُ ٱلْعَلِيمُ ‎﴿٧٦﴾‏ قُلْ يَٰٓأَهْلَ ٱلْكِتَٰبِ لَا تَغْلُوا۟ فِى دِينِكُمْ غَيْرَ ٱلْحَقِّ وَلَا تَتَّبِعُوٓا۟ أَهْوَآءَ قَوْمٍ قَدْ ضَلُّوا۟ مِن قَبْلُ وَأَضَلُّوا۟ كَثِيرًا وَضَلُّوا۟ عَن سَوَآءِ ٱلسَّبِيلِ ‎﴿٧٧﴾}
(Soera Al-Ma’ida, verzen 72–77)

Misschien vraagt een christen:
“O Nasir Mohammad Al-Yamani, kun je uitleggen hoe deze verzen spreken over het bedrog van sommige mensen die mensen ervan weerhielden om de oproep van Jezus, zoon van Maria – vrede zij op hem – te volgen?”

Dan antwoordt de Imam Mahdi aan alle christenen die vragen:

Er zijn mensen onder de ‘christenen’ die géén echte volgelingen van Christus Jezus, zoon van Maria, zijn. Zij beweren dat ze volgelingen van hem zijn, maar in werkelijkheid zijn ze zijn grootste vijanden. Ze verkondigen dat God de Messias, Jezus zoon van Maria, is – maar Jezus zelf riep uit:
“O kinderen van Israël, aanbidt God, mijn Heer en uw Heer!”

Zij zijn huichelaars die de christenen willen misleiden en hen afleiden van de ware oproep van Jezus. Zij behoren tot de bondgenoten van de duivel. God waarschuwde de ware christenen om hen niet te volgen.

God zegt:

{لَقَدْ كَفَرَ ٱلَّذِينَ قَالُوٓا۟ إِنَّ ٱللَّهَ هُوَ ٱلْمَسِيحُ ٱبْنُ مَرْيَمَ وَقَالَ ٱلْمَسِيحُ يَٰبَنِىٓ إِسْرَٰٓءِيلَ ٱعْبُدُوا۟ ٱللَّهَ رَبِّى وَرَبَّكُمْ إِنَّهُۥ مَن يُشْرِكْ بِٱللَّهِ فَقَدْ حَرَّمَ ٱللَّهُ عَلَيْهِ ٱلْجَنَّةَ وَمَأْوَىٰهُ ٱلنَّارُ وَمَا لِلظَّٰلِمِينَ مِنْ أَنصَارٍ ‎﴿٧٢﴾}
(Soera Al-Ma’ida, vers 72)

Ze zijn christenen in naam, maar niet in waarheid. Velen van hen zijn afkomstig uit de rijen van de joden – maar niet alle joden zijn slecht; alleen een groep extremistische mensen onder hen, bondgenoten van de duivel, die Gods licht willen doven. Maar God weigert dat, en Hij zal Zijn licht voltooien, ook al haten de zondaren dat.

Misschien vraagt een verdwaalde christen die dit niet weet:
“O Nasir Mohammad Al-Yamani, waar in de Koran worden deze huichelaar-christenen genoemd, terwijl ze helemaal geen christenen zijn?”

Dan laat de Imam Mahdi het antwoord rechtstreeks van God komen uit Zijn duidelijke Schrift. God zegt:

{قُلْ يَٰٓأَهْلَ ٱلْكِتَٰبِ لَا تَغْلُوا۟ فِى دِينِكُمْ غَيْرَ ٱلْحَقِّ وَلَا تَتَّبِعُوٓا۟ أَهْوَآءَ قَوْمٍ قَدْ ضَلُّوا۟ مِن قَبْلُ وَأَضَلُّوا۟ كَثِيرًا وَضَلُّوا۟ عَن سَوَآءِ ٱلسَّبِيلِ ‎﴿٧٧﴾}
(Soera Al-Ma’ida, vers 77)

Let op Gods waarschuwing aan de mensen van het Boek (met name de christenen)
:
“Volg niet de neigingen van een volk dat vroeger verdwaald is, veel anderen heeft misleid en zelf van het rechte pad is afgeweken.”

Wees nogmaals aandachtig:

{قُلْ يَٰٓأَهْلَ ٱلْكِتَٰبِ لَا تَغْلُوا۟ فِى دِينِكُمْ غَيْرَ ٱلْحَقِّ وَلَا تَتَّبِعُوٓا۟ أَهْوَآءَ قَوْمٍ قَدْ ضَلُّوا۟ مِن قَبْلُ وَأَضَلُّوا۟ كَثِيرًا وَضَلُّوا۟ عَن سَوَآءِ ٱلسَّبِيلِ ‎﴿٧٧﴾}
(Soera Al-Ma’ida, vers 77)

En die groep mensen behoort tot de menselijke duivels onder de Joden; zij zijn de heftigste vijanden van Allah, van de Messias ‘Isa ibn Maryam en van zijn moeder. Zij spreken grove leugens en lasteringen over de maagd Maryam, en dat is een list van de menselijke duivels onder de Joden. Ja, zij hebben veel christenen en veel ongeletterde moslims misleid.

O jullie christenen! De Mahdi Imam Nasser Mohammad Al-Yamani heeft de ongeletterde moslims duidelijk gemaakt hoe een groep van de Joden hen heeft misleid en hen heeft afgeleid van het volgen van de Grote Koran. Dat deden zij door valse hadiths die zij verzonnen over Mohammed, de dienaar en boodschapper van Allah, in de Profeetlijke Soennah. Zo volgden de ongeletterde moslims de list van de huichelachtige Joden, die zich tijdens de tijd van de Profeet lieten voordoen alsof zij bij de moslims hoorden, maar daarna — na zijn dood — hadden zij hadiths bedacht die de Profeet Mohammed, de boodschapper van Allah (v.z.m.h. en z.n.g.z.), nooit heeft gezegd.

En hoewel ik hen duidelijk bewijs heb gegeven dat de valse hadiths over de Profeet (v.z.m.h. en z.n.g.z.) altijd in strijd zijn met de duidelijke, ondubbelzinnige verzen van de Heilige Koran, weigerden de moslims toch om hetgeen te volgen wat in overeenstemming is met de duidelijke verzen van de Grote Koran.

Ik vrees dat Allah de ongeletterde moslims of de christenen die zich afwenden van de Grote Koran zal vervloeken, zoals Hij degenen die de Sabbat braken heeft vervloekt — en dit is een vervulling van een belofte. Evenzo vrees ik dat Allah de christenen zal vervloeken die zich afwenden van de oproep van de Mahdi Imam Nasser Mohammad Al-Yamani om de Taurat, het Injil en de Grote Koran te volgen, alsmede de authentieke verklarende hadiths in de Soennah van Mohammed, de ware boodschapper van Allah — behalve wat daarvan in strijd is met de duidelijke verzen van de Grote Koran.

Getuigt daarom, o jullie christenen en jullie ongeletterde moslims, dat ik, de Mahdi Imam Nasser Mohammad Al-Yamani, openlijk verklaar dat ik volledig ongelovig ben ten opzichte van alles wat in strijd is met de duidelijke verzen van de Grote Koran, of dat nu in de Taurat, het Injil of de hadiths van de Profeetlijke Soennah voorkomt. Want wat ooit in strijd is met de duidelijke verzen van de Grote Koran — of het nu in de Taurat, het Injil of de hadiths van Mohammed, de boodschapper van Allah, voorkomt — weet dan met zekerheid dat dit een vervalsing is ten opzichte van de profeten van Allah: Moesa, ‘Isa en Mohammed (v.z.m. en z.n.g.z.).

En ik, de verwachte Mahdi (Nasser Mohammad Al-Yamani), verklaar namens mijzelf en namens al mijn rechtschapen volgelingen (de Ansar) uit verschillende landen trouw aan alle ware christenen in de staat (Duitsland), en aan allen die hun pad volgen, door **niet** de zegen te geven aan de persoon Donald Trump — een extremistische jood die behoort tot de satanische partij en een van de heftigste vijanden van de mensheid na Iblis. Hij wil grote corruptie op aarde veroorzaken. Hij heeft een oor van klei en een oor van deeg, alsof hij het kritiek van de hele wereld op zijn daden niet hoort en zich nergens om bekommert!

En ik zweer bij Allah, de Almachtige, Heer van de hemelen en de aarde en alles wat daartussen is, en Heer van de Grootsheidstroon: de Amerikaanse president (Donald Trump), de gekozen, behoort niet tot het oorspronkelijke Amerikaanse volk; hij is van joodse afkomst en zijn voorouders zijn genaturaliseerd. Hij is een afstammeling van hen, geboren in Amerika. En er zijn vele anderen zoals hij onder de beslissers in de Amerikaanse regering – behalve Obama. Ik getuig alleen voor Allah, Die geen metgezel heeft, dat Obama geen jood is. Maar Obama behoort tot de groep mensen-djinn van de joden die hen haten, hoewel hij zelf tot de verdwaalden behoort. Toch zegende de Mahdi, Nasser Mohammad Al-Yemeni, hem op de dag dat hij acht jaar geleden ongeveer de troon van Amerika bestijg, omdat Obama van oorsprong Amerikaans is en tot het Amerikaanse volk behoort, en geen vijand van de moslims is — tenzij hij door druk van het joodse Congres gedwongen wordt beslissingen te nemen die hij zelf verafschuwt.

En ik zweer bij Allah, de Almachtige, dat de Amerikaanse president (Barack Obama) zich verzet tegen de mensen-djinn onder de joden, maar dat hij nauwelijks enige macht heeft, behalve een klein beetje beleid dat hij met angst uitvoert vanwege de joodse overheid in het Witte Huis.

Voorwaar, bij Allah, Die de Enige God is: (Donald Trump), de jood, is een dreigend gevaar voor het oorspronkelijke Amerikaanse volk, voor alle volkeren van ware christenen, en voor alle islamitische volkeren in de beide werelden.

O jullie die zegenden de overwinning van Donald Trump – een Jood – vanuit de landen van de moslims, hun koningen, en vanuit de landen van de christenen en hun leiders: vreest God, de Enige, de Almachtige! Misschien wisten jullie niet dat de nieuwe president van Amerika, Donald Trump, van Joodse afkomst is – ja, zelfs van de satanische mensen onder hen. Niet alle Joden behoren tot de satanische mensen; sommigen zijn slechts dwalenden die niets beters weten. Zij vind je vredelievend, zoals de Joden die in Jemen leefden – zij behoren niet tot de satanische mensen. Ik beschouw hen, en wie op hen lijkt, als dwalenden, en ik getuig bij God dat zij in Jemen onrechtvaardig behandeld werden in al hun rechten. God heeft de moslims niet bevolen om onrecht te doen aan vredelievende Joden; integendeel, Hij heeft ons bevolen hen goed te behandelen en rechtvaardig tegenover hen te zijn. Hetzelfde geldt voor vredelievende christenen – zij zijn dichter bij de gelovigen in genegenheid – en God heeft ons bevolen hen op de beste manier te beargumenteren, zoals in Gods woord staat:

{وَلَا تُجَٰدِلُوٓا۟ أَهْلَ ٱلْكِتَٰبِ إِلَّا بِٱلَّتِى هِىَ أَحْسَنُ إِلَّا ٱلَّذِينَ ظَلَمُوا۟ مِنْهُمْ وَقُولُوٓا۟ ءَامَنَّا بِٱلَّذِىٓ أُنزِلَ إِلَيْنَا وَأُنزِلَ إِلَيْكُمْ وَإِلَٰهُنَا وَإِلَٰهُكُمْ وَٰحِدٌ وَنَحْنُ لَهُۥ مُسْلِمُونَ ‎﴿٤٦﴾‏ وَكَذَٰلِكَ أَنزَلْنَآ إِلَيْكَ ٱلْكِتَٰبَ فَٱلَّذِينَ ءَاتَيْنَٰهُمُ ٱلْكِتَٰبَ يُؤْمِنُونَ بِهِۦ وَمِنْ هَٰٓؤُلَآءِ مَن يُؤْمِنُ بِهِۦ وَمَا يَجْحَدُ بِـَٔايَٰتِنَآ إِلَّا ٱلْكَٰفِرُونَ ‎﴿٤٧﴾‏ وَمَا كُنتَ تَتْلُوا۟ مِن قَبْلِهِۦ مِن كِتَٰبٍ وَلَا تَخُطُّهُۥ بِيَمِينِكَ إِذًا لَّٱرْتَابَ ٱلْمُبْطِلُونَ ‎﴿٤٨﴾‏ بَلْ هُوَ ءَايَٰتُۢ بَيِّنَٰتٌ فِى صُدُورِ ٱلَّذِينَ أُوتُوا۟ ٱلْعِلْمَ وَمَا يَجْحَدُ بِـَٔايَٰتِنَآ إِلَّا ٱلظَّٰلِمُونَ ‎﴿٤٩﴾‏ وَقَالُوا۟ لَوْلَآ أُنزِلَ عَلَيْهِ ءَايَٰتٌ مِّن رَّبِّهِۦ قُلْ إِنَّمَا ٱلْـَٔايَٰتُ عِندَ ٱللَّهِ وَإِنَّمَآ أَنَا۠ نَذِيرٌ مُّبِينٌ ‎﴿٥٠﴾‏ أَوَلَمْ يَكْفِهِمْ أَنَّآ أَنزَلْنَا عَلَيْكَ ٱلْكِتَٰبَ يُتْلَىٰ عَلَيْهِمْ إِنَّ فِى ذَٰلِكَ لَرَحْمَةً وَذِكْرَىٰ لِقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ ‎﴿٥١﴾‏ قُلْ كَفَىٰ بِٱللَّهِ بَيْنِى وَبَيْنَكُمْ شَهِيدًا يَعْلَمُ مَا فِى ٱلسَّمَٰوَٰتِ وَٱلْأَرْضِ وَٱلَّذِينَ ءَامَنُوا۟ بِٱلْبَٰطِلِ وَكَفَرُوا۟ بِٱللَّهِ أُو۟لَٰٓئِكَ هُمُ ٱلْخَٰسِرُونَ ‎﴿٥٢﴾‏}
Allah spreekt de waarheid. [Soera Al-‘Ankaboeet]

O jullie ongeletterde moslims die als eersten de oproep van de Mahdi, Imam Nasser Mohammad Al-Yemeni, hebben verworpen – namelijk zijn oproep om het Heilige Quran als enige richtsnoer te nemen om sektarisme, partijvorming en verdeeldheid in Gods religie te verwijderen en om de moslims te verenigen – jullie hebben je afgekeerd en hopen nog steeds op vrede tussen jullie via de satanische internationale raad!

Luister dan nu goed naar wat wij jullie met de waarheid zullen verkondigen, bevestigd met een eed bij God de Almachtige:

Zelfs als jullie onderling zouden overeenkomen om vrede tussen de moslims tot stand te brengen, dan zullen zij (de internationale raad) iemand naar jullie sturen die jullie eenheid breekt en deze vrede laat mislukken. Want het doel van velen in die internationale raad is juist dat moslims elkaar doden, de economieën van islamitische volkeren vernietigen, en uiteindelijk de moslims van de aardbodem uitroeien.

Hun oorspronkelijke plan bij het aanwakkeren van sektarische oorlogen om de macht tussen moslims onderling te verdelen, was niets anders dan om moslims elkaar te laten vernietigen. Ze streven absoluut niet naar vrede onder moslims. Hun zogenaamde “vredestreven” is slechts een leugenaardig etiket dat ze gebruiken om de wereldbevolking wijs te maken dat zij hoeders van de vrede zijn.

Vervloekt zij God hen vanwege hun ongeloof! Want zij streven in werkelijkheid naar verdorvenheid op aarde en naar het realiseren van een Groot-Israël dat zich uitstrekt van Amerika tot Rusland, en alle landen daartussenin omvat.

Ze zijn niet langer de vijanden van de regeringen van Amerika en Rusland, zoals vroeger het geval was, omdat op de troonen van het Russische en Amerikaanse volk nu andere volkeren zitten – niet meer van Russische of Amerikaanse afkomst, behalve misschien een minderheid.

Nee, ik zal jullie vertellen over een list die nog groter is dan dat: Wisten jullie dat veel van de grote slachtingen onder de moslims niet veroorzaakt worden door vliegtuigen van moslims onderling?

Ik, de Imam Al-Mahdi, richt een verzoek tot Duitsland en Europa – degenen onder hen die neutraal zijn – om onderzoek te doen naar de bombardementen op talloze ziekenhuizen en burgerlijke voorzieningen in verschillende Arabische landen die in oorlog verkeren. Zij zullen dan ontdekken wie achter deze sluwe, kwaadaardige list zit: het is een samenzwering van Amerikanen van joodse afkomst, wier voorouders ooit in Amerika, Rusland en Frankrijk zijn genaturaliseerd, zodat hun kinderen Amerikaans, Russisch of Frans staatsburger werden, net als in veel andere niet-Arabische landen.

En zie, zij zijn nu bezig met het verwezenlijken van hun grote Joodse wereldstaat, van pool tot pool, terwijl de moslims elkaar nog steeds blijven doden!

Hoe laf jullie zijn, o afval van de stroom! Jullie brengen noch gras voort, noch stillen jullie dorst, vanwege jullie lafheid en jullie zwakheid voor het wereldse leven!

Vele Arabische leiders en koningen hebben al doorzien wat de wereldwijde joodse list is. Sommige koningen worden zelfs gedwongen iets te erkennen dat ze niet gedaan hebben, vanwege de betrokkenheid van bepaalde Arabische leiders en koningen bij deze joods-Amerikaanse list—hoewel zij niet wisten dat ze te maken hadden met joden die hen bedriegen. Zoals de joodse Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry, die in 2015 in Muscat (Oman) een vermeende vredesovereenkomst (de zogenaamde "Kerry-Miri"-overeenkomst) wilde sluiten om de oorlog tussen de Jemenitische partijen te stoppen. Dit was echter niets anders dan leugen en bedrog, alleen bedoeld om de strijd tussen de Jemenitische groepen ná die wapenstilstand nog woester en feller te doen oplaaien.

Zo is hun doel met al deze wapenstilstanden: enkel om voor de wereldpublieke opinie een vredig imago te tonen. Intussen willen ze juist dat de onderling strijdende islamitische partijen tijdens deze wapenstilstanden hun zaken op orde brengen, zodat de oorlog daarna met nog grotere kracht kan terugkeren—zodat de gelovigen elkaar opnieuw massaal afslachten.

En dat alles is geen ander doel dan het verzwakken van de moslims, ter voorbereiding op de realisatie van de Grote Joodse Staat tijdens het presidentschap van Donald Trump, een Amerikaan van joodse afkomst—ja, een van de meest extremistische menselijke duivels in bondgenootschap met Satan zelf, in hun oorlog tegen de islam en de moslims. Zij willen het licht van Allah doven, en zij streven ernaar om alle islamitische volken uit te roeien.

En zie, het bevel van Allah, de Heer van de Werelden, is vandaag tot de gelovigen gekomen met het gebod aan alle gelovige groepen die met elkaar vechten: dat zij zich geheel en al in de vrede moeten begeven onder de vaandel van de Imam Al-Mahdi, Nasser Mohammad Al-Yamani, bevestigend het Woord van Allah, de Verhevene:

{يَٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوا۟ ٱدْخُلُوا۟ فِى ٱلسِّلْمِ كَآفَّةً وَلَا تَتَّبِعُوا۟ خُطُوَٰتِ ٱلشَّيْطَٰنِ إِنَّهُۥ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ ‎﴿٢٠٨﴾‏ فَإِن زَلَلْتُم مِّنۢ بَعْدِ مَا جَآءَتْكُمُ ٱلْبَيِّنَٰتُ فَٱعْلَمُوٓا۟ أَنَّ ٱللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ ‎﴿٢٠٩﴾}
**[Soera Al-Baqara]**
*Allah spreekt de waarheid.
*

Dit is om jullie geschillen op te lossen en om de sektarische verdeeldheid in de godsdienst van Allah te schrappen, zodat de moslims zich verenigen als één leger in de tijd van de komst van de Imam Al-Mahdi, Nasser Mohammad Al-Yamani, om het grote, naderende gevaar het hoofd te bieden.

En ik breng het goede nieuws aan alle christenen en ongeletterde moslims: de terugkeer van de boodschapper van Allah, Al-Masih ‘Isa ibn Maryam (Jezus, zoon van Maria) — vrede en zegeningen van Allah zijn op hem en op zijn moeder — staat nabij. Ik verkondig ook het goede nieuws over drie profeten: de boodschappers van Allah, Ilyas (Elia), Idris (Henoch) en Alyasa‘ (Elisa) — vrede en zegeningen van mijn Heer zij op hen allen.

En ik waarschuw allen die zich afkeren van de oproep om naar de Qur’an terug te keren: zij zullen een grote bestraffing tegemoet gaan.

Daarnaast waarschuw ik alle moslims die in de media spreken: noem de komende gebeurtenissen **niet** “natuurlijke rampen”! Want het zijn hevige schokken die het begin aankondigen van Gods oorlog tegen de tirannie — op land, op zee en in de lucht. En het eind daarvan is de grote strafplaneet (Saqar), die zal naderen vanaf de zuidpool, en hij zal op de aarde stenen van vuur doen regenen. Daarna zal hij ondergaan aan de horizon van de noordpool.

Vervloeking van Allah zij op Nasser Mohammad Al-Yamani als hij tot de leugenaars behoort — bij het aantal atomen van Allahs koninkrijk! En vervloeking van Allah zij op hen die trots weigeren zijn oproep te volgen nadat voor hen duidelijk is geworden dat het de waarheid is van hun Heer.

Want wie duidelijk begrijpt — door de heldere teksten van de Qur’an — dat Nasser Mohammad Al-Yamani de waarheid spreekt en met de waarachtige uitleg van de Qur’an tot het pad van de Almachtige, de Geprezene leidt, maar dan toch uit trots blijft volharden in zonde, is niet anders dan de menselijke duivels; zolang de trots hem in zonde houdt, is er geen verschil tussen hem en hen.

En hoe dan ook, komen we nu tot de kern van mijn oproep aan alle strijdende groepen van gelovigen: voert Gods bevel uit in deze tijd van de komst van de beloofde Mahdi, Nasser Mohammad Al-Yemeni—gaat allen zonder voorwaarden of beperkingen de vrede in! Dit is een bevel van God, zoals duidelijk vermeld staat in Zijn onaantastbare Schrift:

{يَٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوا۟ ٱدْخُلُوا۟ فِى ٱلسِّلْمِ كَآفَّةً وَلَا تَتَّبِعُوا۟ خُطُوَٰتِ ٱلشَّيْطَٰنِ إِنَّهُۥ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ ‎﴿٢٠٨﴾‏ فَإِن زَلَلْتُم مِّنۢ بَعْدِ مَا جَآءَتْكُمُ ٱلْبَيِّنَٰتُ فَٱعْلَمُوٓا۟ أَنَّ ٱللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ ‎﴿٢٠٩﴾}
(Surat Al-Baqarah, verzen 208–209)

Of denken jullie soms dat God met deze verzen de gelovigen uit de tijd van de zending van Mohammed – de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van Allah op hem en zijn nakomelingen – bedoelde?

Het antwoord vinden jullie in Gods woorden:

{مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ ٱللَّهِ وَٱلَّذِينَ مَعَهُۥٓ أَشِدَّآءُ عَلَى ٱلْكُفَّارِ رُحَمَآءُ بَيْنَهُمْ تَرَىٰهُمْ رُكَّعًا سُجَّدًا يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ ٱللَّهِ وَرِضْوَٰنًا سِيمَاهُمْ فِى وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ ٱلسُّجُودِ ذَٰلِكَ مَثَلُهُمْ فِى ٱلتَّوْرَىٰةِ وَمَثَلُهُمْ فِى ٱلْإِنجِيلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْـَٔهُۥ فَـَٔازَرَهُۥ فَٱسْتَغْلَظَ فَٱسْتَوَىٰ عَلَىٰ سُوقِهِۦ يُعْجِبُ ٱلزُّرَّاعَ لِيَغِيظَ بِهِمُ ٱلْكُفَّارَ وَعَدَ ٱللَّهُ ٱلَّذِينَ ءَامَنُوا۟ وَعَمِلُوا۟ ٱلصَّٰلِحَٰتِ مِنْهُم مَّغْفِرَةً وَأَجْرًا عَظِيمَۢا ‎﴿٢٩﴾‏}
(Surat Al-Fath, vers 29)

O leiders van de strijdende islamitische groepen! Ik roep God als getuige over jullie aan—en God is genoeg als getuige! Bevelt onmiddellijk een staakt-het-vuren uit en gaat allen de vrede in, in gehoorzaamheid aan Gods bevel aan alle huidige strijdende groepen van gelovigen en hun bondgenoten overal ter wereld. Als jullie je verzetten tegen Gods bevel in Zijn duidelijke Schrift, weet dan dat God Almachtig en Alwijs is. Wij zullen zien wat God met hen doet die Zijn bevelen trotseren. Zij zullen samen met de ongelovigen gestraft worden door de Grote Koran, en zullen geen beschermheer noch helper vinden buiten God.

Vrees niet dat jullie koninkrijken jullie zullen worden ontnomen als jullie Gods bevel uitvoeren! Integendeel: als jullie dankbaar zijn, zal Hij jullie er meer mee belonen. God zegt immers:

{وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّكُمْ لَئِن شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ وَلَئِن كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِى لَشَدِيدٌ ‎﴿٧﴾‏}
(Surat Ibrahim, vers 7)

O geleerden van de moslims! Ik zweer bij God dat er vele verzen in de Koran zijn neergezonden op Mohammed – de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van Allah op hem en zijn nakomelingen – die niet enkel gericht waren tot de ongelovigen van zijn tijd, aangezien zij er geen kennis van hadden. Een voorbeeld daarvan is Gods woord:

{ٱللَّهُ ٱلَّذِى خَلَقَ سَبْعَ سَمَٰوَٰتٍ وَمِنَ ٱلْأَرْضِ مِثْلَهُنَّ يَتَنَزَّلُ ٱلْأَمْرُ بَيْنَهُنَّ لِتَعْلَمُوٓا۟ أَنَّ ٱللَّهَ عَلَىٰ كُلِّ شَىْءٍ قَدِيرٌ وَأَنَّ ٱللَّهَ قَدْ أَحَاطَ بِكُلِّ شَىْءٍ عِلْمَۢا ‎﴿١٢﴾‏}
(Surat At-Talaq, vers 12)

En hier richt God Zijn woorden tot de ongelovigen in de tijd van de komst van de beloofde Mahdi, Nasser Mohammad Al-Yemeni, die aan de mensheid heeft duidelijk gemaakt dat zich *achter* de aarde van de mensen zeven andere aarden bevinden – zeven heldere planeten, waarvan de verste een rode gloed vertoont als hij dichterbij komt. Ik bedoel hiermee *niet* de zon, maar de planeet Saqar, de zevende planeet na de aarde van de mensen, en zij heeft zeven poorten. Vreest dus God, o jullie die verstand bezitten!

Misschien wil één van de islamitische geleerden zeggen:
“Wacht even, o Nasser Mohammad Al-Yemeni! Kun je ons niet meer wetenschappelijke kennis geven over die zeven aarden na deze aarde waarop de mensen leven?”

Dan antwoordt de beloofde Mahdi, Nasser Mohammad Al-Yemeni, aan alle vragers – gelovigen en ongelovigen – en zegt:

God zegt in de Koran:

{ولَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ ٱلسَّمَٰوَٰتِ وَٱلْأَرْضَ لَيَقُولُنَّ ٱللَّهُ قُلِ ٱلْحَمْدُ لِلَّهِ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ ‎﴿٢٥﴾‏ لِلَّهِ مَا فِى ٱلسَّمَٰوَٰتِ وَٱلْأَرْضِ إِنَّ ٱللَّهَ هُوَ ٱلْغَنِىُّ ٱلْحَمِيدُ ‎﴿٢٦﴾‏ وَلَوْ أَنَّمَا فِى ٱلْأَرْضِ مِن شَجَرَةٍ أَقْلَٰمٌ وَٱلْبَحْرُ يَمُدُّهُۥ مِنۢ بَعْدِهِۦ سَبْعَةُ أَبْحُرٍ مَّا نَفِدَتْ كَلِمَٰتُ ٱللَّهِ إِنَّ ٱللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ ‎﴿٢٧﴾‏ مَّا خَلْقُكُمْ وَلَا بَعْثُكُمْ إِلَّا كَنَفْسٍ وَٰحِدَةٍ إِنَّ ٱللَّهَ سَمِيعُۢ بَصِيرٌ ‎﴿٢٨﴾‏}
(Surat Luqman, verzen 25–28)

Jullie weten dat jullie aarde grotendeels uit één aaneengesloten oceaan bestaat, waarop slechts een klein deel land is – de plek waar jullie leven. Wat jullie “de Rode Zee”, “de Middellandse Zee”, “de Indische Oceaan” of “de Atlantische Oceaan” noemen, is in werkelijkheid één enkele grote oceaan. En net zoals de bomen op aarde – als ze allemaal pennen zouden worden – en de oceaan van jullie aarde inkt zou zijn, dan zou die oceaan op zijn voordat de woorden van God op zouden raken… en zelfs *als* zeven andere oceanen uit de zeven aarden *na jullie aarde* eraan zouden worden toegevoegd, dan nog zouden Gods woorden nooit opraken!

Misschien wil weer een andere geleerde zeggen:
“O Nasser Mohammad Al-Yemeni, maar dan haal je de aarde van de mensen buiten het getal zeven!”

Dan antwoordt de beloofde Mahdi, Nasser Mohammad Al-Yemeni:
“Ja, precies! Want deze aarde waarop jullie leven is het centrum van de ‘grote scheuring’ (*al-iftiqāq al-‘aẓam*) van het koninkrijk van de zeven hemelen en de zeven aarden. Ze is jullie moeder, want God schiep jullie uit haar, en schiep uit haar het hele koninkrijk der zeven hemelen met hun grote sterren, en de zeven aarden met hun kleine manen. En jullie aarde bevindt zich in het midden van het universum.”

God zegt immers:

{أَوَلَمْ يَرَ ٱلَّذِينَ كَفَرُوٓا۟ أَنَّ ٱلسَّمَٰوَٰتِ وَٱلْأَرْضَ كَانَتَا رَتْقًا فَفَتَقْنَٰهُمَا وَجَعَلْنَا مِنَ ٱلْمَآءِ كُلَّ شَىْءٍ حَىٍّ أَفَلَا يُؤْمِنُونَ ‎﴿٣٠﴾‏}
(Surat Al-Anbiya’, vers 30)

Denken jullie dat deze ayat alleen gericht was tot de ongelovigen uit de tijd van de zending van Mohammed – de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van Allah op hem en zijn nakomelingen? Nee! Het is een *wetenschappelijke ontdekking* die de ongelovigen van *vandaag* – in de tijd van de komst van de beloofde Mahdi, Nasser Mohammad Al-Yemeni – nu begrijpen.

Daarom zegt God:

{أَوَلَمْ يَرَ ٱلَّذِينَ كَفَرُوٓا۟ أَنَّ ٱلسَّمَٰوَٰتِ وَٱلْأَرْضَ كَانَتَا رَتْقًا فَفَتَقْنَٰهُمَا وَجَعَلْنَا مِنَ ٱلْمَآءِ كُلَّ شَىْءٍ حَىٍّ أَفَلَا يُؤْمِنُونَ ‎﴿٣٠﴾‏}

Met de woorden: **{أَفَلَا يُؤْمِنُونَ}** (‘Geloven ze dan niet?’) richt God Zich tot *jullie*, o ongelovigen van vandaag! Want deze wetenschappelijke waarheid was reeds neergezonden in de Koran – *lang voordat jullie er kennis van kregen*. Daarom stelt God jullie voor de waarheid en zegt: **{أَفَلَا يُؤْمِنُونَ}** – “Geloven de mensen van vandaag dan niet dat deze Koran een eervol Boek is van een Alwijze, Alwetende? Zouden ze het dan niet moeten volgen en afstand doen van alles wat daarmee in tegenspraak is?”

God heeft de Koran gemaakt als het *overheersende* en *bepalende* Boek boven alle andere geschriften.

En ik breng zowel de moslims die zich ervan afwenden en weigeren ernaar te leven en te oordelen, *alsook* de ongelovigen die het verwerpen – een *blijde tijding*... Maar met wat breng ik hen blijde tijding?

Met een *pijnlijke bestraffing* in de tijd van de komst van de beloofde Mahdi, Nasser Mohammad Al-Yemeni!
God zal hem namelijk openbaar maken aan de gehele mensheid via *de planeet van straf* – op de dag van de *grote overwinning* in de geschiedenis van de mensheid in dit wereldse leven.

Zoals God zegt:

{وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هَٰذَا ٱلْفَتْحُ إِن كُنتُمْ صَٰدِقِينَ ‎﴿٢٨﴾‏ قُلْ يَوْمَ ٱلْفَتْحِ لَا يَنفَعُ ٱلَّذِينَ كَفَرُوٓا۟ إِيمَٰنُهُمْ وَلَا هُمْ يُنظَرُونَ ‎﴿٢٩﴾‏ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَٱنتَظِرْ إِنَّهُم مُّنتَظِرُونَ ‎﴿٣٠﴾‏}
(Surat As-Sajdah, verzen 28–30)

Misschien wil iemand anders vragen:
"Wat is die grootste overwinning van God in het wereldse leven waar jij naar verwijst?"

Dan antwoorden wij de vragers als volgt:
God zal het beslissende oordeel brengen tussen jullie en de Verwachte Mahdi, Nasser Mohammad Al-Yemeni, op het moment dat de planeet Saqar langs de aarde trekt – dat is de vuurplaneet. Zien jullie jezelf dan in staat om haar tegen te houden op de nacht dat ze langs jullie hemel beweegt?
Ze zal vanaf de zuidpool opkomen en vuurstenen op de aarde doen regenen. God raakt daarmee wie Hij wil en beschermt wie Hij wil. Waar is dan de vlucht, tussen vernietiging en bestraffing?

Vreest God, o jullie met verstand! De Grote Overwinning nadert als gevolg van het grote complot van de menselijke satans, die proberen het licht van God te doven. Maar God overheerst Zijn zaak, en jullie zullen het weten op de dag van die Grote Overwinning – tussen de mensen die zich van de Verlichting (de Koran) afwenden en ongelovig zijn, en de Verwachte Mahdi Nasser Mohammad Al-Yemeni.

Dit is in bevestiging van wat God, de Almachtige, heeft gezegd:

{خُلِقَ ٱلْإِنسَٰنُ مِنْ عَجَلٍ سَأُو۟رِيكُمْ ءَايَٰتِى فَلَا تَسْتَعْجِلُونِ ‎﴿٣٧﴾‏ وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هَٰذَا ٱلْوَعْدُ إِن كُنتُمْ صَٰدِقِينَ ‎﴿٣٨﴾‏ لَوْ يَعْلَمُ ٱلَّذِينَ كَفَرُوا۟ حِينَ لَا يَكُفُّونَ عَن وُجُوهِهِمُ ٱلنَّارَ وَلَا عَن ظُهُورِهِمْ وَلَا هُمْ يُنصَرُونَ ‎﴿٣٩﴾‏ بَلْ تَأْتِيهِم بَغْتَةً فَتَبْهَتُهُمْ فَلَا يَسْتَطِيعُونَ رَدَّهَا وَلَا هُمْ يُنظَرُونَ ‎﴿٤٠﴾}
[Soera Al-Anbiya’]

O gij aanhangers van de Mahdi, jullie die vroeg goedhebben gedaan vanuit verschillende landen! Richt je volledig op het verspreiden van dit betoog onder alle mensen, met elk mogelijk middel en elke slimme manier op het wereldwijde internet. Wees getuigen tegen degenen die ongelovig zijn geworden aan de Verlichting van God – de Grote Koran.

Wees ook getuigen tegen de islamitische geleerden, leiders van politieke partijen, koningen en leiders van onderling strijdende groepen, mochten zij God’s bevel negeren om de oorlogen in alle landen te stoppen en de opdracht gehoorzamen om volledig de vrede in te gaan met elkaar. Want anders zullen ze weten dat God machtig en wijs is, zoals God zei:

[Soera Al-Baqara]

O God, ik heb overgebracht! O God, wees getuige.

En vrede zij met de gezanten, en lof zij aan God, de Heer van de werelden.

De Khalief van God en Zijn dienaar, de Mahdi,
Nasser Mohammad Al-Yemeni.

اقتباس: اضغط للقراءة
Laatst bijgewerkt: 19-12-2025 08:44 AM